27 sprawdzonych strategii na budowanie listy subskrybentów i generowanie leadów + przykłady + narzędzia

27 sprawdzonych strategii na budowanie listy subskrybentów i generowanie leadów + przykłady + narzędzia

Kosztowało Cię to trochę czasu i energii, ale jest. Twoja strona jest już online. Masz też już usługi i produkty które chcesz oferować. Teraz musisz sprawić, aby ludzie się o Tobie dowiedzieli. Zaczynasz się promować. Ludzie odwiedzają Twoją stronę. Pojawiają się zapytania i pierwsi klienci. Chcą jednak wszystko za półdarmo, wiecznie marudzą i zawsze coś im nie pasuje a najgorsze jest to, że nie zawsze płacą na czas. Zaczynasz się zastanawiać i myślisz sobie pół żartem, pół serio, czy wszyscy dobrzy klienci którzy nie marudzą i płacą na czas zostali zarezerwowani przez konkurencję? Może jest w internecie jakiś serwis, coś […]

Czytaj całość »
30 inspirujących marketingowych case studies (content marketing, blogowanie, optymalizacja konwersji, e-mail marketing)

30 inspirujących marketingowych case studies (content marketing, blogowanie, optymalizacja konwersji, e-mail marketing)

Pod ostatnim wpisem na blogu, Vika zostawiła taki oto komentarz: „(…)Uwielbiam case study, bo czarno na białym ukazują dowody skuteczności jakichś działań. Żadnego lania wody.” Tak jak Vika, również uwielbiam studia przypadków, podejrzewam, że Ty także? Prawda? Dzięki nim możesz zobaczyć jakie działania marketingowe wykonują inni, wzorować się na nich lub inspirować. Jest jeszcze coś, case study to również kop motywacyjny. Tak dobrze czytasz, kop motywacyjny. Jeśli widzisz z jaką pasją inni ludzie promują swoje produkty, usługi, bloga, markę i widzisz, jakie efekty im to przynosi, to dostajesz dodatkowej energii do pracy. Twoje cele wydają Ci się bardziej realne. Ktoś […]

Czytaj całość »
Case Study: Jak na starcie bloga zyskałem 4 370 odwiedzin, 400 udostępnień w social mediach oraz 313 subskrybentów

Case Study: Jak na starcie bloga zyskałem 4 370 odwiedzin, 400 udostępnień w social mediach oraz 313 subskrybentów

Startowanie z nowym blogiem, przypomina trochę pójście w sam środek lasu i urządzenie kiermaszu. Nikogo on nie odchodzi. Nikt nie sprawdza co masz do zaoferowania. Nikt nie jest Tobą zainteresowany. NIKT. Dlatego statystki odwiedzin startującego bloga wyglądają tak: Mimo, że się starasz i publikujesz swoje najlepsze artykuły, nikt ich nie czyta. Po pewnym czasie zaczynasz się zniechęcać, a blogowanie nie sprawia Ci przyjemności. Nie musi to jednak tak wyglądać, od samego startu bloga możesz zyskać czytelników, więc jeśli Cię zaciekawiłem, to czytaj dalej. Technika fali, zyskaj tysiące czytelników od pierwszego postu Strategia fali, to dzięki niej w pierwszym miesiącu od startu, […]

Czytaj całość »
60 artykułów marketingowych, które musisz przeczytać (Content Marketing, SEO, Social Media,  Google Analytics, Blogowanie, Email Marketing)

60 artykułów marketingowych, które musisz przeczytać (Content Marketing, SEO, Social Media, Google Analytics, Blogowanie, Email Marketing)

Gdyby ktoś się Ciebie teraz zapytał, jaka jest Twoja strategia marketingowa, to odpowiedź nie byłaby prosta, prawda? Czytasz coraz więcej na temat marketingu, wiesz coraz więcej, jednak trudno jest Ci to poskładać w jedną sensowną całość. Zawsze jest coś nowego do przeczytania. Dzisiaj może to być poradnik na temat content marketingu, za tydzień może Ci wpaść ciekawy post na temat Social Mediów lub SEO. Co chwilę Twoja uwaga kierowana jest w inną stronę marketingu internetowego. A Ty chcesz konkretnie wiedzieć, co masz zrobić, aby Twój marketing internetowy działał skutecznie. Chcę Ci to jak najbardziej ułatwić, dlatego stworzyłem dla Ciebie listę […]

Czytaj całość »
36 najlepszych blogów biznesowych oraz marketingowych

36 najlepszych blogów biznesowych oraz marketingowych

Kiedy startujesz z swoją własną firmą, myślisz przede wszystkim o jednym, o swoim produkcie lub usłudze, którą zamierzasz zaoferować. Dopieszczasz pomysł. Tworzysz w głowie scenariusze, jak Twoi klienci będą go wykorzystywać i jak pozytywnie wpłynie na ich życie. Kiedy o tym myślisz, czujesz ekscytację i jesteś pełen entuzjazmu. Jest to całkowicie normalne. Po pewnym czasie pojawia się coraz więcej problemów, a jednym z największych staje się sałatka ZUS. Gdzieś z tyłu głowy pojawia się przerażająca myśl, że może będziesz musiał zamknąć firmę. Ta myśl przeraża Cię tak bardzo, bo oznacza, że będziesz musiał stanąć przed swoimi znajomi, przyjaciółmi, rodziną i […]

Czytaj całość »
101 sposobów na content marketing + porady od 15 ekspertów

101 sposobów na content marketing + porady od 15 ekspertów

Ideą content marketingu jest tworzenie atrakcyjnych treści, które przyprowadzą na Twoją stronę użytkowników, zbudują zaufanie do Ciebie oraz Twojej firmy, a w efekcie sprawią, że zaczniesz sprzedawać swoje produkty lub usługi. Być może testowałeś już content marketing w praktyce. Założyłeś bloga, z miłą dla oka grafiką, tworzyłeś świetne treści, jednak nikt ich nie czytał, nie udostępniał, nie komentował. None, null, zero. Brutalna prawda jest taka, że tworzenie atrakcyjnych treści nie wystarcza. Jak więc tworzyć treści, które ludzie zechcą czytać? Jak je wypromować, aby zostały zauważone przez Twoje audytorium? Jakich narzędzi użyć, aby zrobić to szybciej i prościej? Oto 101 sposobów, […]

Czytaj całość »